Tudnivalók

GYIK

Hogyan tudok étlaphoz jutni?

Webes felületünkön bármikor megtekintheti az aktuális hét mellett a következő 2 hét teljes ajánlatát. Nyomtatott étlapot kétféleképpen kaphat: ha felhívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, faxon küldjük Önnek vagy felvesszük az adatait és területi képviselőnk felkeresi aznap vagy a következő munkanapon.

Weboldalunkon étlapunkat ITT tekintheti meg.



Mikor kapom meg a következő étlapot?

Területi képviselőnktől mindig pénteken kapja meg a két hét múlva esedékes étlapot, így egy hét áll a rendelkezésére, hogy megrendelését eljuttassa hozzánk.
Weboldalunkon a tárgyheti és az azt követő két heti étlap található meg, online rendelő és letölthető formában.



Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?

Szállítási területeink listáját az alábbi linkre kattintva tekintheti meg:

Szállítási területeink



Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelését leadhatja írásban az info@teletal.hu e-mail címen, faxon (faxközpont: 27/542-754, fax: 1/460-3663), a területi képviselőnél személyesen, illetve az interneten, regisztrálás után online formában. Az esetleges félreértések elkerülése végett, megrendelését mindenféleképpen írásban juttassa el hozzánk.

Telefonon bediktált megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni!



Meddig kell leadni a rendelést?

Heti megrendelését a tárgyhetet megelőző hét csütörtök 15 óráig adhatja le a területi képviselőnél vagy faxon, Illetve pénteken 16 óráig online formában a weboldalunkon.

Pótmegrendelést a szállítást megelőző munkanap 12 óráig áll módunkban elfogadni.



Meddig lehetséges a rendelés módosítása vagy lemondása?

Megrendelésének lemondását a szállítást megelőző munkanap 12 óráig tudjuk elfogadni, kizárólag írásban (faxon, a területi képviselővel eljuttatva, e-mailben vagy internetes oldalunkon keresztül).

Interneten keresztül a következőképpen lehet ételt lemondani: Miután bejelentkezett weboldalunkra, kiválasztja azt a hetet, melyről szeretne ételt lemondani. A már megrendelt ételeket az étlapon sötétebb színnel jelölve láthatja, illetve az étel megnevezésénél fel van tüntetve a megrendelt darabszám. Az étel megrendeléséhez hasonlóan itt is a (+/-) jel állításával (ebben az esetben a (-) jelet használva) lehet beállítani, hogy hány darabot szeretne a megrendelt ételből lemondani. Vagy a billentyűzettel is beírható a lemondani kívánt mennyiség, fontos azonban, hogy a szám elé írjon mínusz (-) jelet. Miután beállította a mennyiségeket, a "Kosár" gombra kattintást követően küldje el a megrendelést, ami ebben az esetben mínuszos tétel lesz, tehát lemondásnak minősül. A lemondás értékét futárunk tudja visszaadni vagy jóváírni, jóváíráshoz a következő rendelés leadásakor kérjük, a készpénzes fizetési módot válassza.
A lemondásról a regisztrált e-mail címre visszaigazolást küldünk.



Lehet-e csak a hét egy-egy napjára rendelni?

Természetesen lehet, a napi 350 Ft minimális rendelési összeg figyelembe vételével.



Mikor kell fizetni?

Megrendelését mindig a megrendelőlap leadásával egyidejűleg kell kifizetni, de legkésőbb a tárgyhetet megelőző hét péntekéig.

Pótmegrendelést mindig a rendelés leadását követő szállítási napon.

Új megrendelők esetében van lehetőség arra, hogy a megrendelését az első szállítási napon fizesse ki.



Milyen fizetési eszközöket fogadnak el?

Megrendelésének ellenértékét fizetheti készpénzzel, étkezési utalvánnyal (Erzsébet utalvány, Posta Paletta, Sodexho Pass, Ticket Restaurant), online módon bankkártyával vagy SZÉP-kártyával (MKB, OTP).

Amennyiben SZÉP-kártyával (K&H, MKB, OTP) terminál segítségével szeretne fizetni, kérjük jelezze előre a területi képviselőnknél.



Fizethetek-e bankkártyával?

Amennyiben Önnek online fizetésre alkalmas vagy dombornyomásos VISA vagy MasterCard kártyája van, néhány kattintással online is kiegyenlítheti megrendelése ellenértékét.

Felhívjuk szíves figyelemét, amennyiben online fizetése sikertelen volt, megrendelését ebben az esetben is rögzíti és érvényesnek tekinti a rendszerünk. Ekkor automatikusan készpénzes megrendelésként tartjuk nyilván.

Bankkártyás fizetés esetén weboldalunk automatikusan átirányítja önt a CIB Bank portáljára. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését nemcsak a CIB Bank, hanem bármely bank által kiadott dombornyomott VISA vagy MasterCard kártyával kiegyenlítheti.



Mit jelent a menü ár?

Azon megrendelőink számára, akik nem kívánnak különösebben bajlódni az ételek összeválogatásával, 4 menü áll rendelkezésükre (PN, P, Q, R sorok), amelyeket az általános közízlésnek megfelelően válogattunk össze. Ezeken kívül speciális ételcsoportjainknál is választhatnak menü-lehetőségek közül (P5, Z5, Z11).

A menü ár kizárólag akkor érvényes, ha a hét minden napjára ugyanazt a menüsort kéri. (Pl.: ha Ön minden napra Q menüt kér, megrendelésének összege 4.450 Ft lesz, míg más esetben az étel mellett feltüntetett napi ár lesz érvényben.)



Ha a heti menüből lemondok egy napot, érvényben marad a kedvezményes ár?

Nem, a kedvezményes heti árat csak a hét minden szállítási napjára való megrendelés esetében tudjuk biztosítani. Lemondás esetén a menüket napi áron tudjuk szállítani.

(rendszerünk automatikusan számolja vissza a napi árakat, visszamenőlegesen, a már elmúlt napokra is)



Milyen egyéb költségekkel számolhatok az ételek árán kívül?

Minden esetben az étlapon szereplő árat fizeti, a szállítás díjtalan, az árak tartalmazzák a csomagolási költséget és az ÁFA-t is.



Mikor szállítanak?

Az ételek kiszállítása minden hétköznap 13 óráig történik. Az ezen időintervallumon belüli, Önnek megfelelő időpontot kérjük egyeztesse a területi képviselővel.
14 óra után már nem áll módunkban kiszállítani.



Szállítanak-e hétvégén?

Csak hétköznap van kiszállítás (kivéve a munkaszüneti napokon). Ha hétvégére is szeretne rendelni, javasoljuk, hogy a pénteki ételsorunkból rendeljen ezen napokra és a fogyasztásig tárolja hűtőben!



Megoldható-e, hogy rendelésemből a hét egy napján máshova kérjem az ebédet?

Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területünkre esik.

Regisztrációjához akár több nevet (rokonok, kollégák) vagy szállítási címet is rendelhet. Így a rendelés leadásánál akár személyekre bontva vagy különböző címekre csoportosítva is adhat le rendelést egyetlen regisztráción belül.



Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?

A módosítást kizárólag írásban faxon, e-mailben vagy az internetes oldalunkon keresztül tudjuk elfogadni.

Weboldalunkon belépés után, az Adatmódosítás menüpontban adhat meg új szállítási címet meglévő regisztrációjához. Ha már szerepelnek címei a rendszerben, akkor az étlapon egy görgősávból választhatja ki a rendelés megkezdése előtt azt a címet, ahová szeretné a kiszállítást.

Ha már leadott rendelése szállítási címét szeretné módosítani, akkor az étlapon a rendelésnél kiválasztott címet beállítva mínuszban kell megadni a tételek adagszámát és leadni a rendelést. Ezután az étlapon az új címet beállítva, a szokott módon jelölheti az ételeket.


Természetesen az info@teletal.hu e-mail címen is kérheti a módosítást, ez esetben kérjük, adja meg a rendelésnél használt és új szállítási címét, hogy az átirányítást elvégezhessük.



Meddig módosíthatom a szállítási címet?

A rendelések kiszállítási címének módosítására a szállítást megelőző munkanap 12 óráig van lehetőség!

Következő heti megrendelés címét a tárgyhetet megelőző hét csütörtök 15 óráig módosíthatja, faxon, vagy pénteken 16 óráig e-mailen vagy online formában a weboldalunkon.



Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mi a teendő?

Ebben az esetben kérjük jelezze telefonon a ügyfélszolgálatunknál, hogy egyeztethessen a területi képviselővel arról, milyen módon tudja megoldani (pl.: szomszédhoz beadja, kapukulcsot kap, stb.).



Miben szállítják az ételeket?

Az ételeket egyszer használatos, visszazárható tetővel ellátott, mikrozható, az OÉTI által engedélyezett dobozokban szállítjuk.



Mihez kezdjek a megmaradt ételdobozokkal?

A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.



Milyen mennyiségű ételeket szállítanak?

Leves: 4 dl
Húsos leves: 5 dl
Főzelék: 4 dl + 6-8 dkg feltét hús (nyers állapotban)
Hús (nyers állapotban): 12-14 dkg
Köret: 30-35 dkg
Majonézes saláták: 20 dkg + 4-5 dkg feltét
Egytálétel: 35-45 dkg
Péksütemény: 6-7 dkg
PN Nyugdíjas menü
Leves: 2,5 dl
Főétel: normál adag 65-70 %-a
Balázsfitness
Köret, saláta: 20-25 dkg
Hús (nyers állapotban): 12-14 dkg
Friss saláta - "Z2" sor
Saláta: 20-25 dkg
Hús (nyers állapotban): 6-8 dkg
Az étlapon található Nettó tömeg tájékoztató jellegű.
Az ételek valós súlyai az étlapon feltüntetettől konyhatechnológiai okok miatt kis mértékben eltérhetnek.



Mitől függ, hogy egyes mártásokat az ételre öntve szállítják, míg másokat tégelyben?

A hidegmártásokat adjuk külön fedeles tégelyben, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre rátálaljuk.



Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket?

Az ételeket hidegen szállítjuk az Európai Unió minőségbiztosítási rendszerének (HACCP) figyelembevételével és betartásával.



Mit jelent a HACCP mozaikszó?

Hazard Analysis Critical Control Points = Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok
Lényege: Nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer, az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembevéve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, mely(ek) ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontnak tekinthető(ek), majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomonkövethetőséghez rendszeres dokumentálásra van szükség.



Mikor készülnek az ételek?

Az alapanyagok előkészítése a szállítási napot megelőző éjszaka kezdődik és hajnalra készülnek el az ételek, hogy az Ön asztalára a lehető legfrissebben kerüljenek.



Biztosítanak-e számomra mikrohullámú készüléket?

Amennyiben megrendelése egy címen meghaladja a heti 7.000 Ft összértéket, igény esetén a megrendelés időtartamára díjmentesen mikrohullámú készüléket biztosítunk.



Ha rövid időre 7.000 Ft alá csökken a rendelés, visszaveszik-e a mikrót?

Természetesen nem, csak abban az esetben vesszük vissza, ha a megrendelés hosszútávon nem haladja meg a 7.000 Ft-os összeghatárt (max. 2-3 hét a türelmi idő). Ez esetben viszont kérjük, jelezze a csökkenés okát a területi képviselőnknél.



Rendelhetek-e fél adag ételt?

Konyhatechnológiánk jelenleg nem teszi lehetővé a fél adag étel rendelését.

PN sorunkban egy kétfogásos, 2/3-adra csökkentett mennyiségű menüt kínálunk, elsősorban nyugdíjas megrendelőinkre gondolva.



Vegetáriánusok is találhatnak megfelelő ételt az étlapon?

Természetesen gondoltunk a vegetáriánusokra is, az általuk is fogyasztható ételeket az étlapon jellel jelöljük. Ezek az ételek tej-, tejtermékeken és tojáson kívül nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket.

További kérdéseivel kérjük forduljon a dietetika@teletal.hu e-mail címen kollégáinkhoz.



Mely ételeket fogyaszthatják a fogyni vágyók is?

Azon ételeinket, melyeket fogyni, illetve karcsúsodni vágyó ügyfeleink is bátran választhatnak, étlapunkon jellel, valamint részletes kalória- és tápanyagfeltüntetéssel jelöltük meg.



Használnak-e tartósítószereket, adalékanyagokat?

Nem használunk sem tartósítószert, sem adalékanyagokat. Az általunk alkalmazott gyorshűtéses technológiai rendszer kiváltja ezen anyagok alkalmazásának szükségességét.



Összetevők, allergének, tápértékek

Ételeink összetevőiről, allergénjeiről és tápértékeiről részletes tájékoztatást az étlapon az 'i' gomb megnyomásával talál.



Hová fordulhatok a minőségi panaszommal?

Az esetleges minőségi panaszait kérjük mindenképpen azonnal jelezze a területi képviselőnél, telefonos ügyfélszolgálatunknak vagy az info@teletal.hu e-mail címen, hogy a problémát mielőbb orvosolhassuk. Kérjük, amennyiben lehetséges, a kifogásolt ételt juttassa vissza hozzánk, hogy ezáltal is pontosabb képet kapjunk a panaszról.