Teletál Ételfutár banner
GYIK
1
Honnan tudhatom meg, hogy szállítanak-e a lakhelyemre?
Szállítási területeink listáját az alábbi linkre kattintva tekintheti meg:

Szállítási területeink
2
Hogyan tudok étlaphoz jutni?
Étlapot kétféleképpen kaphat: ha felhívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, át tudjuk küldeni Önnek faxon, ha nincs faxolási lehetősége, felvesszük az adatait és a szállítónk felkeresi a következő munkanapon, de lehet hogy még aznap.
3
Mikor kapom meg a következő étlapot?
Mindig pénteken kapja meg a két hét múlva esedékes étlapot, így egy hét áll a rendelkezésére, hogy megrendelését eljuttassa hozzánk. Weboldalunkon a tárgyheti, és az azt követő két heti étlap található meg, on-line rendelő és letölthető formában.
4
Milyen telefonszámokon érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Telefonos ügyfélszolgálatunkat a következő számokon érheti el:
_1/460-3663,
20/460-3663,
30/460-3663,
70/460-3663,
Faxközpont: 27/54-27-54
Segítség weboldalunk használatához: 20/778-1055
Klima Anita, dietetikus: 20/ 778-1549 (minden szerdán 8-12 óra között)
E-mail: info@teletal.hu
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8-16 óra között áll szíves rendelkezésére.
5
Hogyan lehet rendelést leadni?
Rendelését leadhatja írásban faxon (Fax központ: 27/542-754, Fax: 1/460-3663), a szállítónál személyesen, illetve az interneten, regisztrálás után on-line formában. Az esetleges félreértések elkerülése végett, megrendelését mindenféleképpen írásban juttassa el hozzánk, a telefonon bediktált megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni.
6
Meddig kell leadni a rendelést?
Heti megrendelését a tárgyhetet megelőző hét csütörtök 15 óráig adhatja le a szállítónál, faxon, vagy pénteken 16 óráig on-line formában a weboldalunkon. Pótmegrendelést a szállítást megelőző munkanap 12 óráig áll módunkban elfogadni.
7
Meddig lehetséges a rendelés lemondása?
Megrendelésének lemondását a szállítást megelőző munkanap 12 óráig tudjuk elfogadni (kizárólag írásban faxon, a szállítóval eljuttatva, e-mailben vagy internetes oldalunkon keresztül.Interneten keresztül a következőképpen lehet ételt lemondani: Miután bejelentkezett weboldalunkra, kiválasztja azt a hetet, melyről szeretne ételt lemondani. A már megrendelt ételek az étlapon sötétebb színnel meg vannak jelölve, illetve az étel nevénél az is fel van tüntetve, hogy hány darabot rendelt az adott ételből. Az étel megrendeléséhez hasonlóan itt is a(+/-)jel állításával (ebben az esetben a (-) jelet használva) lehet beállítani, hogy hány darabot szeretnénk a megrendelt ételből lemondani. Illetve a billentyűzettel is beírható a lemondani kívánt mennyiség, fontos azonban, hogy a szám elé írjunk mínusz(-) jelet. Miután beállítottuk a mennyiségeket, a ,,kosárba helyezés" gombra kattintást követően el kell küldenünk,,megrendelésünket", mely ebben az esetben mínuszos tétel lesz, tehát lemondásnak minősül. Mivel az étel árát (amennyiben már kifizette) szállító kollégánk személyesen fogja visszaadni, ezért utolsó lépésként a ,,Fizetés a futárnál készpénzben" -re kell kattintani. A lemondásról a regisztrált e-mail címre visszaigazolást küldünk.
8
Lehet-e csak a hét egy-egy napjára rendelni?
Természetesen lehet, a napi 350 Ft minimális rendelési összeg figyelembevételével.
9
Mikor kell fizetni?
Megrendelését mindig a megrendelőlap leadásával egyidejűleg kell kifizetni, de legkésőbb a tárgyhetet megelőző hét péntekéig. Pótmegrendelést mindig a rendelés leadását követő szállítási napon. Új megrendelők esetében van lehetőség arra, hogy a megrendelését az első szállítási napon fizesse ki.
10
Milyen fizetési eszközöket fogadnak el?
Megrendelésének ellenértékét fizetheti készpénzben, vagy étkezési utalvánnyal.
(Sodexho Pass, Ticket Restaurant, Posta Paletta,SZÉP kártya, Erzsébet-utalvány)
Ezen felül még lehetősége van OTP Cafeteria kártyával is fizetni. Amennyiben OTP Cafeteria vagy SZÉP kártyát választja, kérjük jelezze előre a területi képviselőnknél.
11
Fizethetek-e bankkártyával?
Amennyiben Önnek dombornyomásos VISA vagy MasterCard kártyája van, néhány kattintással
on-line is elutalhatja nekünk a megrendelése ellenértékét.

Kérjük vegye figyelembe, hogy online fizetés esetén, ha kártyás fizetése sikertelen volt,-megrendelését továbbra is regisztrálja rendszerünk.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelését nem csak a CIB BANK által, hanem bármely bank által kiadott VISA vagy MasterCard kártyával kiegyenlítheti.

12
Mit jelent a menü ár?
Azon megrendelőink számára, akik nem kívánnak különösebben bajlódni az ételek összeválogatásával, 4 menü áll rendelkezésükre, amelyeket az általános közízlésnek megfelelően válogattunk össze. A menü ár kizárólag akkor érvényes, ha a hét minden napjára ugyanazt a menüsort kéri. (Pl.: ha Ön minden napra "Q" menüt kér, megrendelésének összege 4.450 Ft lesz, míg más esetben az étel mellett feltüntetett napi ár lesz érvényben.)
13
Ha a heti menüből lemondok egy napot, érvényben marad a kedvezményes ár?
Nem. A kedvezményes heti árat csak a hét minden szállítási napjára való megrendelés esetében tudjuk biztosítani. Lemondás esetén a menüket napi áron tudjuk szállítani.

(rendszerünk automatikusan számolja vissza a napi árakat, visszamenőlegesen, a már elmúlt napokra is)
14
Mikor szállítanak?
Az ételek kiszállítása minden hétköznap 8-13 óra között történik, az ezen időintervallumon belüli, Önnek megfelelő időpontot kérjük a szállítóval egyeztesse! 14 óra után már nincs kiszállítás!
15
Milyen egyéb költségekkel számolhatok az ételek árán kívül?
Minden esetben az étlapon szereplő árat fizeti, a szállítás díjtalan, az árak tartalmazzák a csomagolási költséget és az ÁFA-t is.
16
Szállítanak-e hétvégén?
Csak hétköznap van kiszállítás (kivéve a munkaszüneti napokon), ha hétvégére is szeretne rendelni, javasoljuk, hogy a pénteki ételsorunkból rendeljen ezen napokra és a fogyasztásig tárolja hűtőben!
17
A rendelésemből a hét egy napján máshova kérném az ebédet, megoldható-e?
Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területünkre esik. Kérjük ilyen jellegű igényeit legkésőbb a szállítást megelőző nap 12 óráig írásban jelezze, a módosított szállítási cím pontos megadásával.Ezt faxon, interneten vagy a szállítójuknál tehetik meg.
18
Miben szállítják az ételeket?
Az ételeket egyszer használatos, visszazárható tetővel ellátott, mikrózható, az OÉTI által engedélyezett dobozokban szállítjuk.
19
Milyen mennyiségű ételeket szállítanak?
Leves:..........................................4 dl
Húsos leves:..............................5 dl
Főzelék:.......................................4 dl + feltét hús (nyers állapotban) 6-8 dkg feltét
Hús (nyers állapotban):...........12-14 dkg
Köret:...........................................30-35 dkg
Majonézes saláták:..................20 dkg + 4-5 dkg feltét
Egytálételek:..............................35-45 dkg
Péksütemény:.................................6-7 dkg

Fitness és alakbarát:
Köretek, saláták:........................20-25 dkg
Hús (nyers állapotban):............12-14 dkg

Friss saláták - "Z2":
Saláták:........................................20-25 dkg
Hús (nyers állapotban):.............6-8 dkg
20
Hidegen vagy melegen szállítják az ételeket?
Az ételeket hidegen szállítjuk az Európai Unió minőségbiztosítási rendszerének (HACCP) figyelembevételével és betartásával.
21
Mit jelent a HACCP mozaikszó?
Hazard Analysis Critical Control Points = Veszélyelemzés Kritikus Ellenőrzési Pontok Lényege: Nemzetközileg elfogadott, szisztematikus, megelőző jellegű módszer, az élelmiszerek biztonságának megteremtésére. A technológiai folyamat egészét figyelembevéve azonosítani kell a lehetséges veszélyeket. Meg kell állapítani, mely(ek) ezek közül az élelmiszerbiztonsági szempontból kritikus pontnak tekinthető(ek), majd szabályozási (felügyelő és helyesbítő) módszert kell kidolgozni rájuk. A rendszer működését folyamatosan igazolni kell. A nyomonkövethetőséghez rendszeres dokumentálásra van szükség.
22
Használnak-e tartósítószereket, adalékanyagokat?
Nem használunk sem tartósítószert, sem adalékanyagokat. Az általunk alkalmazott gyorshűtéses technológiai rendszer kiváltja ezen anyagok alkalmazását.
23
Biztosítanak-e számomra mikrohullámú készüléket?
Amennyiben megrendelése meghaladja a heti 7.000 Ft összértéket, igény esetén a megrendelés időtartamára mikrohullámú készüléket biztosítunk.
24
Ha rövid időre 7.000 Ft alá csökken a rendelés, visszaveszik-e a mikrót?
Természetesen nem, csak abban az esetben vesszük vissza, ha a megrendelés hosszútávon nem haladja meg a 7.000 Ft-os összeghatárt (max. 2-3 hét a türelmi idő). De ez esetben kérjük jelezze a csökkenés okát a szállítónál.
25
Vegetáriánusok is találhatnak megfelelő ételt az étlapon?
Természetesen gondoltunk a vegetáriánusokra is, az általuk is fogyasztható ételeket az étlapon *-gal jelöljük. Ezek az ételek tej-, tejtermékeken és tojáson kívül nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket.
26
Mikor készülnek az ételek?
Az alapanyagok előkészítése a szállítási napot megelőző éjszaka kezdődik, és hajnalra készülnek el az ételek, hogy az Ön asztalára a lehető legfrissebben kerüljenek.
27
Hová fordulhatok a minőségi panaszommal?
Az esetleges minőségi panaszait kérjük mindenképpen azonnal jelezze a szállítónak, vagy telefonos ügyfélszolgálatunknak, hogy a problémát mielőbb orvosolhassuk. Kérjük, amennyiben lehetséges, a kifogásolt ételt juttassa vissza hozzánk, hogy ezáltal is pontosabb képet kapjunk a panaszról.
28
Rendelhetek-e fél adag ételt?
Konyhatechnológiánk jelenleg nem teszi lehetővé a fél adag étel rendelését.
29
Mi a teendő ha elvesztettem az étlapot, de szeretnék rendelni?
Étlapot kérhet személyesen a szállítótól, vagy faxon (amennyiben van faxolási lehetősége) a telefonos ügyfélszolgálatunk felhívásával, illetve a weboldalunkról is letöltheti vagy on-line megrendelheti az ételeket.
30
Mely ételeket fogyaszthatják a fogyni vágyók is?
Azon ételeket, melyeket fogyni, illetve karcsúsodni vágyó ügyfeleink is bátran választhatnak, egy [F] betűvel és kalóriaérték feltüntetésével jelöljük meg.
31
Miért nem fóliával zárják le a dobozokat?
Közvéleménykutatást végeztünk a csomagolást illetőleg, aminek eredményeként a megrendelőink 86 %-a a visszazárható csomagolást részesíti előnyben, egyrészt mert a teljesen el nem fogyasztott ételeket így könnyebben tudják tárolni a későbbi fogyasztásig. Másrészről a fóliás csomagoláshoz képest könnyebben kibontható és újrafelhasználható.
32
Mitől függ, hogy egyes mártásokat az ételre öntve szállítják, míg másokat pohárban?
A hidegmártásokat adjuk külön fedeles tégelyben, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre rátálaljuk.
33
Délelőtt nem mindig tartózkodom otthon, de szeretnék rendelni, mi a teendő?
Ebben az esetben kérjük az első megrendelés leadásakor egyeztessen a szállítóval, hogy milyen módon tudja megoldani (pl.: szomszédhoz beadja, kapukulcsot kap, stb.).
34
Mihez kezdjek a megmaradt ételdobozokkal?
A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.
35
Meddig módosíthatom a szállítási címet?
A rendelések kiszállítási címének módosítására a szállítást megelőző munkanap 12 óráig van lehetőség! Következő heti megrendelés címét a tárgyhetet megelőző hét csütörtök 15 óráig módosíthatja, faxon, vagy pénteken 16 óráig e-mailen vagy on-line formában a weboldalunkon.
36
Hogyan módosíthatom a kiszállítási címet?
A módosítást kizárólag írásban faxon, e-mailben vagy az internetes oldalunkon keresztül, adatmódosítás formájában tudjuk elfogadni! Az adatmódosítást mindig az on-line rendelés leadása előtt kell elvégezni, amennyiben már leadott megrendelést szeretne más címre kérni, akkor azt e-mailben is erősítse meg az adatmodositas@teletal.hu címre!

Update1.hu banner

Szállítási terület banner

Teletál Magazin banner

lap tetejére
Megrendelésekkel és kiszállítással kapcsolatos kérdése esetén hívja a 06 1/ 460-3663-as,
weboldalunk használatával kapcsolatban pedig a 20/778-1055-as információs telefonszámunkat.